KREATIVITET er i finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjangser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.
~Mary Lou Cook~

søndag 5. mai 2013

Nye prosjekter etter etpar UFO'er

Da er konfirmasjonen overog jeg kan gjøre ting på den kreative siden igjen. Det tok faktisk en hel uke før hjernen fant ut at jeg kan tenke kreativt på andre ting enn å løse problemer og floker. Så etter vinhønen tl broderen er ferdig, og bordskåneren fra Arne og Carlos sist bok er ferdig så skal jeg gjøre denne:
 
Hr allerede testet for å se om jeg kan klare de heklete rutene foran på tunikaen. oh yess det funka.
 
Så skal kaste meg over dsse to:
som bare snakket rett til mitt hode som et kjempekjekt prosjekt. Oppskriften på sånne kjekke figurer finnes her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på en kommentar c",)