KREATIVITET er i finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjangser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.
~Mary Lou Cook~

tirsdag 28. august 2012

Heklet teppe og litt til...

 
I går var det en heelt nydelig dag. Jeg begynte tidlig ute i 8,5 grader (brrrr) å fjerne alt som hadde gitt tapt for sommeren og minnet meg sterkt om høst og vinter. Herlig å bare få alt det bort!! Så etter en liten time ute så var alt det borte vekk og det føltes litt bedre :))
 

 
 
Så jeg gikk og tutlet med tretelt og hage, vasket og tørket MASSE klær ute, og når jeg da satt meg heklet jeg videre på alle rutene mine... NÅ er det "bare" kanten rundt før det omsider er ferdig. ;)
 
 
 
Så det var en fantastisk deilig dag å tilbringe ute - helt deilig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på en kommentar c",)