KREATIVITET er i finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjangser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.
~Mary Lou Cook~

torsdag 6. desember 2012

Det strammer seg til før jul

Julen nærmer seg bare fortere og fortere, jeg har ikke fått unna noe som helst. Vel, noen julegaver har jeg da siden det ikke ble noe julemesse og salg - så noe har jeg å ta av. Oppussingen er ennå ikke ferdig. Vel, tapetseringen ble jeg ferdig med igår og første strøk på milesvis kvadratmetere med tak er FERDIG!! endelig!
 Så nå kan jeg - med litt velvilje - se en slutt på all jobbingen med stuen.
Den prioriteringslisten på tampen av tidligere innlegg ble snudd litt på hodet. Den sirkelstrikkede jakken er nesten ferdig :) Kunne ikke la være å starte og se om jeg fikk til den lekre blomsten.
Og det gikk utrolig greit, men etter den er ferdig er det 210 masker på pinnen og jeg skal øke jevnt til 560 masker på pinnen - så nå har rundetiden gått ned dramatisk og maskene slåst om plassen. Nei takke meg til en Dorte Skappelgenser det var jo sååå mye enklere og ikke minst kjappere. :)
Garn til to par votter er også i hus når ungene KUN har venstrehansker og nada høyrehansker, så får spøte noen til de...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på en kommentar c",)