KREATIVITET er i finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjangser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.
~Mary Lou Cook~

lørdag 31. desember 2011

En liten oppsummering



Jeg er utrolig glad for at enden på 2011 er her. Jeg husker jeg gledet meg på forrige nyttårsaften til å begynne på et nytt år, for 2010 var ikke så mye å skryte av. Vel januar gikk med å få betalt alt vi lå bakpå med etter jul. Februar kom og den verste tingen som kunne skje skjedde - Kjell hadde kjørt for fort og ble sittende 5mnd uten "lappen"----- juuuhuuu!!!

Ferien klarte vi å få i havn, men det ble en reise med "bismak" siden vi nå satt i en helt annen situasjon enn planlagt. Sommeren hjemme ble som ifjor: intetsigende og VELDIG våt! Ikke noe morsomt å være normann i Norge denne sommeren.
Høsten kom og den ble ufattelig våt og vasskald. Jeg har iallefall holdt lankene mine varme siden jeg startet med en masse strikkeprosjekter. Det ble laget vinbeholdere og vinhøner i stort omfang, smat noe vesker og nisser og annet dill-dall.
På denne tiden var jeg begynt å kikke meg om etter en Chinese Crested Power Puff. Egentlig var ønsket en valp, men som det omplasseringshjemmet vi har vært så endte det opp med en ny hund på omplassering. Jeg var på Gardermoen og hentet Inca den 22.11.2011.

En helt herlig og hengiven hund som ELSKER alle på to bein. Hun er ikke så begeistret for de på fire så vi har en utfordring å ta oss av i det nye året.
Jeg kan også si med hånden på hjertet at jeg har strikket meg til en PP. For det jeg har fått solgt av håndarbeid. Det er litt mer enn bare tilfredsstillende.

Så kom det varmevifte i hus- ENDELIG!! Jeg spurte etter lån på pengene til den men det ble en bursdag/julepresang fra mamma til oss i år. Helt greit :)))

Sånn uken før jul røk tv'en vår....... sukk!! ALLTID noe, hvor lenge var Adam i paradis? Vel det var akkurat noen få uker igjen av reklamasjonstiden på 5 år... FLAKS!!! for en gans skyld. Så med litt mer penger til beløpet vi fikk igjen så ble det en LG 42". Herlig med større TV men ingen gaver til hverandre. Og nå i romjulen sa microen godnatt med å ta en litt tidlig nyttårsfeiring med smell og gnistring så det holdt. Den har fått sparken. Og bare for å toppe hele skiten så kom halve hyllen i kjøleskapsdøren etter John Christian idag så den må limes. ER inne i en stim virker det som håper den slutter ved midnatt. ;)
Så med denn lille oppsummeringen ønsker jeg å takke for det gamle og ønske ALLE et riktig godt nyttår. Håper og krysser det jeg har for et bedre år i 2012.



1 kommentar:

  1. http://bestemorskosekrok.blogspot.com/2012/01/den-siste-julegaven.html Et tips til å holde Inka varm på :)

    SvarSlett

Setter stor pris på en kommentar c",)