KREATIVITET er i finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjangser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.
~Mary Lou Cook~

torsdag 19. januar 2012

Heia c",)

Stikker hodet fram jeg nå, kanskje på tide å gjør det siden vi allerede noterer 19.januar. Jeg har hodet og stuen full av prosjekter. En PingVin er bestilt;
Denne er strikket og tovet ferdig mangler bare resten som gir den personlighet.
Min kjære tante og søskenbarnet mitt var i samme juleselskap på julaften da denne gaven ble åpnet;
Den til høyre ble pakket ut da begge damene ønsket seg sååååå mye en veske i samme farger og med eksakt samme pynt. Jeg er ferdig med en og den andre er på gang. (Bilder av de kommer senere).
Ellers så har jeg vært litt opptatt av denne lille fyren og alt som kan gjøres med den.
Kanskje jeg er pittelitt påvirket av hu her på denne bloggen. Der er det sinte fugler overalt om dagen. Nå har jeg en lue til minsten i tankene og er vel godt og vel halvveis på den også.
Ellers uten om disse prosjektene har jeg en pen liten haug av baby converse sko som snart er ferdige alle.
Sååå denne dama er ikke dø men styrer rundt i beste velgående. Må bare bli litt flinkere å blogge fortløpende og ikke et dusin innlegg på to timer.......
Lill c",)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på en kommentar c",)